Translate

poniedziałek, 6 lipca 2015

Ludzie na wakacjach + ja nad morzem i dostanie sie do sql

A więc Witajcjcie!
Dzisiaj dodam troche zdj, które miałam wstawić już dawno ale nie miałam czasu bo musiałam sie najeździć do szkół by sie do jakiejś dostać. Bałam sie że już nigdzie sie nie dostane (tak uważam że jestem bezmózgiem) ale dałam radę i dostałam się na Technika Organizacji Reklamy. SZALONA OLA.
Zaliczyłam swój pierwszy wypad nad morze, w tym roku oczywiście. Ale dalsza część i rzeczy które kupiłam w tym że pięknym dniu będą na moim drugim blogu którego link dodam później czyli jak znajde czas.

Jesteśmy tutaj aby ocenić ludzi na wakacjach. Zaczęły się wakacje więc ludzie jeżdżą nad morze, w góry, itd. Niektórzy mają wszystko zaplanowane a niektórzy robią wszystko na ostatnią chwile. Wakacje za granicą dla polaków, zdaniem niektórych jest niemożliwe. Dla tych polaków co myślą tylko o sobie i uważają że są najważniejsi i mogą oskarżać innych polaków o roznoszenie "Polskiej Wiochy", otóż nie możecie i NIE, nie jesteście najważniejsi i jeśli chcecie komentować zachowanie czy też ubiór polaków to zmieńcie narodowość lub poprostu przystopójcie.
Sama nie toleruje polskiej patologii ale staram sie nie wtrącać w ich sposób życia. Ich życie, ich patologia.
Grupki młodzierzy jeżdżące pociągami po polsce lub też na dany obszar (miasto)- SĄ POPROSTU ZAJEBIŚCI. Czują się wolni. Niektóre grupy mają ograniczone budżet wyznaczony na tego typu wycieczki, a niektórzy poprostu mają kase.
Najpiękniejsze w nieograniczonym wyjeździe jest to że jedziesz i nie wiesz kiedy wrócisz czy też jak wrócisz.

Wakacje to też odpoczynek od nauki (dla niektórych). Trzeba pamiętać też o tym że musimy być odpowiedzialni i zakazane jest zabierać ze sobą na wakacje krokodyla (wiem oczym mówie). Oddajmy naszego głodomora na ten okres sąsiadce lub osobie której nie lubisz HA-HA. Żartownisia się znalazła.

Każdy musi jeść a najlepszy sposób to zabieranie ze szwedzkiego stołu z hotelu jedzenia i pakowania go pokryjomu do torby bądź torebki, bo za darmo. Przynajmniej nie jesteś krokodylem głodomorem.

Robienie zdjęć i uwiecznianie chwili. Każdy stara się zrobić jak najpiekniejsze zdjęcia by móc wstawić je także na Instagrama lub Facebooka. Ale rzadko kiedy służą one do przypomnienia sobie tych pamiętnych wakacji.

To i tak nie wszystko, ale Żartownisia Ola musi iść coś zjeść. Dozobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz